Vorige zaterdag stond de finaledag beker van Antwerpen op het programma. Met de nummers 1 & 2 uit ere-divisie en de kampioenen van 3e A & 3e B nog in de running beloofde het een mooie sportieve dag te worden tussen 2 gevestigde waardes met Oldtimers (1e – Ere) & De Bulls 1 (2e – Ere) en twee opkomende ploegen met The Wolfpack (1e – 3eA) en Schoondart 1 (1e – 3eB) die hun opmars richting de hoogste regionen van onze competitie verderzetten.
De trekking werd door de kapiteins zelf uitgevoerd een clash tussen beide team uit ere werd vermeden. Zowel The Wolfpack als Schoondart1 begonnen sterk aan de eerste singles, maar moesten gaandeweg toch hun meerdere erkennen met als gevolg dat we ons konden opmaken voor de drromfinale tussen de nummers 1 en 2 uit ere-divisie! De finale ontgoochelde niet en de kleinste fout bij één van beide teams zou mogelijks de wedstrijd in een beslissend plooi leggen. Uiteindelijk trok Oldtimers met een 6-4 overwinning de winst over de streep en mocht de beker met de grote oren in de lucht steken.
We willen allereerst iedereen van de organiserende club DC Mad-house shooters enorm bedankt voor een vlekkeloze organisatie!!! Tevens alle spelers en toeschouwerd van alle ploegen voor een enorme fijne en sportieve dag waar werd gestreden op het scherp van de snee met respect voor elkaar!
Trekking halve finales :
Oldtimers – The Wolfpack : 6-2
Schoondart1 -De Bulls 1 : 2-6
Finale:
Oldtimers – De Bulls 1 : 6-4




Het bestuur