INSCHRIJVINGEN SEIZOEN 2024-2025


Voor de inschrijvingen voor seizoen 2024-2025 wordt er een nieuwe procedure voorzien ten aanzien van vorige seizoenen.
Om een beter overzicht te krijgen op de samenstelling van de competitie zullen alle clubs ook pro-actief te werk moeten gaan.

Er wordt gewerkt met 2 aparte periodes, een eerste periode waarin alle reeds bestaande clubs dienen in te schrijven en een aanvullende periode
waarin nieuwe ploegen kunnen inschrijven.  Op deze manier weten we perfect na de eerste periode hoeveel beschikbare plaatsen er zijn voor nieuwe clubs
aangezien we in eerste instantie hebben gekozen om de grote van de competitie te behouden, eerder dan verder uit te breiden.
Doch zullen we een wachtlijst creëren waarop we kandidaat ploegen zullen zetten en indien er genoeg kandidaat ploegen inschrijven voor volle reeks (min 10 ploegen)
kan deze reeks worden toegevoegd aan de competitie.  Dit uiteraard zonder dat we enige garantie kunnen bieden dat kandidaat ploegen kunnen deelnemen aan de competitie seizoen 2024-2025

INSCHRIJVING BESTAANDE CLUBS VAN 05/06/2024 TEM 10/07/2024
Tijdens deze periode dienen reeds bestaande clubs zich geldig in te schrijven voor seizoen 2024-2025.
Een geldige inschrijving is een inschrijving met minimum 4 leden en waarvan het inschrijfgeld volledig is betaald.
Na 30/06/24 kunnen bestaande ploegen niet meer inschrijven en komt hun plaats vrij voor nieuwe clubs. 

INSCHRIJVING NIEUWE CLUBS VAN 22/07/2024 TEM 15/08/2024

Tijdens deze periode dienen nieuwe clubs zich geldig in te schrijven voor seizoen 2024-2025.
Hier wordt het principe van "first come first served" toegepast.
Een geldige inschrijving is een inschrijving met minimum 4 leden en waarvan het inschrijfgeld volledig is betaald.
Van zodra de beschikbare plaatsen zijn ingevuld worden nieuwe clubs automatisch op de wachtlijst geplaatst onder hetzelfde principe van "first come first served"

De inschrijvingen worden online geregeld via de website alsook de betaling dient online via bankcontact te gebeuren.
Let op! Na inschrijving dient er direct online betaalt te worden voor een geldige inschrijving !!
Niet betaald is niet ingeschreven !!

De lidgelden blijven dezelfde als voorheen :


Inschrijving club : 45,00€/seizoen
Inschrijving senior (+18 j) : 15,00€/seizoen

Inschrijving junior (-18 j) : 5,00€/seizoen


Aandachtspunten bij het online inschrijven van je club :


- Indien je een bestaande club wil inschrijven dien je ingelogd te zijn op de website en over de clubrechten beschikken.
  Beschik je niet over de clubrechten, kan je jezelf eerst registreren en deze aanvragen via mail aan bestuur@antwerpsedartsorganisatie.be


- Voor nieuwe clubs is bovenstaande niet van toepassing, na inschrijving ontvangt de verantwoordelijke een mail ter registratie.
   na afhandeling van de registratie kan je zelf je club online beheren.


- Neem alle gegevens van de club en je spelers bij de hand (lidnummer club, spelers, persoonlijke gegevens spelers, etc... )
  (Niet alle gegevens van spelers worden getoond wegens privacy redenen)

- Indien je iemand inschrijft die overkomt van een andere club of de voorbije 5 jaar reeds is ingeschreven geweest heeft deze persoon reeds een
  lidnummer en kan je deze gewoon opzoeken ipv in te schrijven als nieuw lid.


- Indien je meerdere clubs inschrijft dien je voor elke club een verschillende ploegverantwoordelijke aan te duiden.


- Bij de inschrijving van je club dien je minstens 4 leden op te geven voor een geldige inschrijving.


Extra leden inschrijven


Extra leden inschrijven nadat je de inschrijving hebt voltooid kan enkel voorlopig via een manuele inschrijving.

Je dient het formulier "individuele inschrijving" ingevuld en getekend tesamen met het bewijs van betaing door
te mailen naar inschrijvingen@antwerpsedartsorganisatie.be . Na ontvangest en verwerking zal je hiervan een
bevestiging ontvangen.


Voor extra informatie m.b.t. het inschrijven van een ploeg kan u zich wenden tot inschrijvingen@antwerpsedartsorganisatie.be



Het bestuur